Poniżej znajdą Państwo praktyczne informacje dotyczące nadchodzącej konferencji Condition.2015 Conservation and Digitalization Conference.
Zakończono już proces rejestracji na konferencję. Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Oficjalna rejestracja podczas trwania konferencji
Oficjalna rejestracja rozpocznie się o 8 rano we wtorek 19 maja i czwartek 21 maja odpowiednio dla części poświęconej konserwacji i digitalizacji. Delegaci, którzy zarejestrowali się jedynie na drugi dzień części poświęconej konserwacji lub digitalizacji (20 i 22 maja) będą mogli skorzystać z pomocy przy punkcie rejestracji. Konferencja zostanie otwarta o godzinie 9:00 19 maja (wtorek) i 21 (czwartek) przez Dyrektora Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku oraz przedstawicieli instytucji partnerów (UiO:KHM i NMM) oraz przewodniczącego Rady Programowej. W punkcie rejestracji możliwe będzie podbicie delegacji przez cały czas trwania konferencji.
Program konferencji
Program konferencji został zamknięty i zamieszczony jest na stronie: https://condition.2015.nmm.pl/program/.
Kolacja w ramach konferencji
Pragniemy zaprosić prelegentów i zarejestrowanych uczestników konferencji na kolację towarzyszącą konferencji. Kolacja przewidziana jest dla każdej z części konferencji i odbędzie się 19 i 21 maja. Szczegóły dotyczące kolacji zostaną przekazane podczas rejestracji na konferencji. Jesteśmy obecnie w trakcie dopracowywania ostatnich szczegółów w tym zakresie, więc jeśli mają Państwo wymagania związane z dietą prosimy o możliwie szybki kontakt z Komitetem Organizacyjnym (condition.2015@nmm.pl) i poinformowanie nas o nich, abyśmy mogli dostosować się do Państwa potrzeb. Obowiązujący kod ubioru to smart casual.
Wizyta w Dziale Konserwacji Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
Wskazane wydarzenie jest opcjonalne. Delegaci będą mieli sposobność odwiedzić Dział Konserwacji w Ośrodku Kultury Morskiej – jednym z oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku. Delegaci zostaną podjęci spod siedziby NMM (spichlerzy na wyspie Ołowiance) w okolicach promu „Motława” o godzinie 16:00 na prom o godzinie 16:15. Maksymalna liczba uczestników na jedną wizytę to 20 osób. Prosimy o przesłanie informacji do Komitetu Organizacyjnego (condition.2015@nmm.pl) którego dnia preferują Państwo wizytę – 19 czy 20 maja.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Komitetem Organizacyjnym konferencji za pośrednictwem adresu e-mail: condition.2015@nmm.pl
Czekamy na Państwa w Gdańsku 19 maja!