Regulamin konferencji Condition.2015:
Organizatorem i podmiotem odpowiedzialnym za wydarzenie jest Narodowe Muzeum Morskie z siedzibą w Gdańsku (80-751), ul. Ołowianka 9-13, NIP: 583-12-81-033.
-
Strona www konferencji pozwala na zapoznanie się z informacjami na temat konferencji, dokonanie rejestracji na konferencję odbywającą się w dniach 19-22 maja 2015 roku.
-
Uczestnictwo w konferencji nie jest objęte opłatą konferencyjną; obejmuje uczestnictwo w wykładach, panelach dyskusyjnych organizowanych w czasie czterodniowego wydarzenia (19-22 maja 2015 roku), materiały konferencyjne, a także przerwy kawowe, lunch oraz udział w spotkaniu integracyjnym (19 i 21 maja 2014 roku). Koszty dojazdu, noclegu oraz parkingu pokrywa uczestnik we własnym zakresie.
-
Liczba uczestników konferencji jest ograniczona ze względów organizacyjnych.
-
W związku z organizacją konferencji w partnerstwie międzynarodowym, część miejsc objęta jest wstępną rezerwacją. W sytuacji, gdy przewidziany limit nie zostanie wykorzystany, miejsca zostaną uwolnione dla zgłoszeń z listy rezerwowej.
-
Podstawową metodą tworzenia listy uczestników będzie kolejność zgłoszeń za pośrednictwem formularza rejestracyjnego.
-
Obowiązuje zasada maksymalnie dwóch uczestników na poszczególne części konferencji (konserwacja, digitalizacja) z danej instytucji. W uzasadnionych przypadkach (np. prelegenci z jednej instytucji lub osoby z istotnym dorobkiem w danej dziedzinie) stosowane będą odstępstwa od tej zasady.
-
Rejestracja online na stronie konferencji będzie prowadzona w okresie od listopada 2014 roku do wyczerpania miejsc nie później niż do końca marca 2015 roku.
-
W przypadku dużej liczby zgłoszeń, organizatorzy będą kontaktowali się z poszczególnymi instytucjami w celu ograniczenia liczby uczestników do jednego z danej instytucji.
-
Użytkownik otrzyma w ciągu 7 dni roboczych informacje, czy został przyjęty na listę uczestników lub czy został umieszczony na liście rezerwowej. W przypadku umieszczenia na tej ostatniej, Komitet Organizacyjny będzie kontaktował się z poszczególnymi osobami w celu określenia prawdopodobieństwa uczestnictwa.
-
Przyjęte zasady wynikają z jednego z głównych celów konferencji, czyli zapewnienia możliwości uczestnictwa w obradach jak najszerszego grona specjalistów.
-
W przypadku, gdy uczestnik rezygnuje z udziału w konferencji należy powiadomić Organizatora poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres condition.2015@nmm.pl o temacie: ”rezygnacja”, zawierając w niej dane osoby zarejestrowanej.Zwiększy to możliwość udziału przedstawicieli innych instytucji z listy rezerwowej.